úterý 9. dubna 2013

DAŇOVÝ SYSTÉM A DAŇOVÝ MIX V ČESKÉ REPUBLICE

http://www.opf.slu.cz/aak/2011/04/pavlikova.pdf

DAŇOVÝ SYSTÉM A DAŇOVÝ MIX V ČESKÉ REPUBLICE
Monika Pavlíková
Abstrakt
Článek se zabývá vývojem daňového systému a daňového mixu v České republice. Nejprve poukazuje na výrazný vliv těchto obecně známých pojmů na ekonomickou realitu. A to v té míře, že daňový systém ovlivňuje negativní jevy ve společnosti, dále také podněcuje ekonomický růst při dobře zvolené daňové politice. Následně tento článek dává historický nástin daňových reforem, které byly provedeny na území našeho státu. A také vývoj daňového mixu, tedy jednotlivé daně a kvazidaně, jak se vyvíjely v průběhu času a jaký měly dopad na naši společnost.

Tentp článek je zajímavý především z pohledu vývoje daňového systému v České republice. Zabývá se i částečně otázkou nastavení daňové politiky. Objevují se zde i důležité zdroje a odkazy na ně, především pak ze stránek ministerstva.

1 komentář:

  1. Opravdu si vážím DR AKHIGBE, jmenuji se LAURIE HUGHES. Nikdy nepřestanu svědčit o DR AKHIGBE, Štěstí je vše, co teď vidím, nikdy jsem si nemyslel, že budu znovu vyléčen z viru HIV. DR AKHIGBE to pro mě udělal Jsem trpící smrtelnou nemocí (HIV) za poslední 2 roky, utratil jsem spoustu peněz od jednoho místa k druhému, od kostelů po kostely, nemocnice byly můj domov každý den rezidence. Neustálé kontroly byly mým koníčkem až do tohoto věrného dne, viděl jsem svědectví o tom, jak DR AKHIGBE pomohl někomu v léčbě jeho onemocnění HIV na internetu rychle jsem zkopíroval jeho e-mail, který je drrealakhigbe@gmail.com, jen abych mu dal test, který jsem mluvil on mě požádal, abych udělal některé určité věci, které jsem udělal, řekl mi, že mi poskytne bylinné léčení, které udělal, a potom mě požádal, abych po několika dnech, po použití bylinná léčba a já jsem, hle, byl jsem osvobozen od smrtelné nemoci, až dosud žádné HIV ve mně znovu požádal mě, abych poslal svědectví po celém světě, věrně to dělám teď, všechna svědectví DR AKHIGBE jsou pravdivá prosím BROTHER a SISTER, MATKA a OTEC je skvělý, dlužím mu na oplátku. Pokud máte podobný problém, pošlete mu e-mail na adresu drrealakhigbe@gmail.com nebo můžete, co je jeho mobilní číslo na čísle +2349010754824, může také vyléčit tyto nemoci jako HIV a AIDS, DENGUE FEVER. HERPES, DIABETIKA, RAKOVINA, HEPATITIS A & B, CHRONICKÉ CHOROBY, VYSOKÁ Krevní ochrana, obezita, ASTHMA, SRDECKÉ CHOROBY, VNĚJŠÍ INFEKCE, EPILEPSY, STROKE, VÍCEJÍCÍ SCLERÓZA, NAUSEA, VOMITING NEBO DIARRINUS, ZÁVĚRKA, PAUZA, ZÁVĚR, ZÁVĚRKA MALARIE, BAKTERIE, PULMONÁRNÍ FIBROSIS. DIARRHEA, JAPANISE B ENCEPHALITIES, RABIE, SNÍDANÁ INFEKCE. CYSTIC FIBROSIS, ETC. Prosím, pošlete e-mail drrealakhigbe@gmail.com nebo co je jeho aplikace .. + 2349010754824 je to skutečný dobrý a čestný muž. webové stránky ... https: drrealakhigbe.weebly.com

    OdpovědětVymazat